Nog zes nachtjes... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Danique Klunder - WaarBenJij.nu Nog zes nachtjes... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Danique Klunder - WaarBenJij.nu

Nog zes nachtjes...

Blijf op de hoogte en volg Danique

03 September 2014 | Nederland, Nederland

Het is bijna zover! Over zes nachtjes vlieg ik samen met Bianca en Rodney naar het warme Suriname om stage te gaan lopen in een ziekenhuis. Dinsdag om 14.20u gaan we de lucht in en landen om 23.20u Nederlandse tijd, in Suriname is het dan 18.20u. We worden opgehaald door de huisbaas, hij brengt ons naar ons knalroze huis in Paramaribo. Nog een weekje vakantie om te wennen aan het relaxe tempo van de Surinamers en dan maandag begint onze stage, ik ben heel erg benieuwd.

Vandaag ben ik voor het eerst, maar direct ook voor de laatste keer dit jaar naar school geweest (heel vervelend...haha).
Mijn visum heb ik vorige week al opgehaald en alle dingen wat geregeld moest worden zoals vaccinaties, huisvesting en vervoer, is geregeld. Zelfs m'n koffer heb ik al gepakt...klaar dus voor vertrek!

Door middel van dit blog zal ik jullie op de hoogte houden!


Tot snel!

Liefs, Danique

  • 04 September 2014 - 16:34

    Jacqueline:

    Lieve Danique! EN wij gaan je volgen! Geniet nog even van het klompenfeest want dat hebben ze daar vast niet. EN goed opletten hoe je Rotti maakt, dan komen we dat een keertje proeven (of je komt het hier klaarmaken). Succes met alle andere kleine voorbereidingen die je nog moet doen en we spreken elkaar vast nog wel voor je weg bent!!! Liefs Jac en Cor.

  • 05 September 2014 - 11:52

    Danique:

    Dankjewel Cor en Jacqueline!! Haha is goed, ik zal heeel goed opletten hoe ze rotti maken! Geniet eerst van jullie eigen vakantie xx

  • 08 September 2014 - 20:24

    Ronnie En Virgini:

    Heel veel plezier in Suriname!En we blijven
    Je volgen!

    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Suriname

Stage Paramaribo

Recente Reisverslagen:

19 December 2014

Morgen naar huis

24 November 2014

De laatste weekjes in Suriname!

21 Oktober 2014

Bezoek!

28 September 2014

Time flies...!

12 September 2014

Even wennen hoor..!
Danique

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 4697

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 31 December 2014

Suriname

Landen bezocht: