Morgen naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Danique Klunder - WaarBenJij.nu Morgen naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Danique Klunder - WaarBenJij.nu

Morgen naar huis

Blijf op de hoogte en volg Danique

19 December 2014 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,
Mijn tijd in Suriname zit er alweer bijna op! Na 3,5 maand vlieg ik morgenavond naar huis. Ik heb echt een supertijd hier gehad, veel dingen gezien, leuke dingen maar ook minder leuke, maar heb vooral genoten!

Tijdens de laatste stageweken hebben we ons natuurlijk weer heel erg verveeld maar we hebben ook leuke dingen meegemaakt hoor, waaronder een bevalling, heel veel operaties (ook een keizersnee, heeeel leuk om te zien!!) en meegelopen op de IC. En vorige week kregen we vakantie. De familie van Bianca kwam hier aan in Suriname waarmee we afgelopen week op driedaagse trip zijn geweest. We zijn naar Isadou geweest, dat is een vakantie-eiland ergens in de jungle. We hebben primitieve dorpjes bezocht, op kaaimannentour geweest maar helaas zijn we tijdens die tour geen kaaiman tegengekomen (een dag later gelukkig wel!) en hebben vooral genoten van de 'natuurlijke jacuzzi;' tussen de rotsen in stromend water zitten, het lijkt dan net alsof je in een jacuzzi zit. Het was een mooie, relaxte trip, een mooie afsluiter!
En vandaag is het alweer vrijdag...waarschijnlijk nog even naar het zwembad, alvast beginnen met de koffer inpakken, morgen vertrekken en dan zie ik jullie zondag weer!!

Kus Danique

• 20 December 2014 - 22:27

Jamila:

Wij hebben ontzettend van jullie genoten en een hele mooie tijd gehad! Bedankt daarvoor. We zien elkaar snel weer in Nederland! Goede reis.

Liefs Jamila