Bezoek! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Danique Klunder - WaarBenJij.nu Bezoek! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Danique Klunder - WaarBenJij.nu

Bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Danique

21 Oktober 2014 | Suriname, Paramaribo

Hee allemaal,
Hier eindelijk weer een berichtje van mij..haha! Ik heb het nog steeds super naar mijn zin hier. Vorige week zaterdag kwamen mama en Judith aan in Paramaribo, wat superleuk om ze weer te zien!! De 10 dagen dat ze hier geweest zijn, zijn echt voorbij gevlogen. Ik moest een aantal dagen nog stage lopen, maar mama en Judith vermaakten zich prima. Ze kwamen langs op de afdeling, hebben quad gereden en ik ben samen met hun en Bianca op een drie-daagse trip geweest...en dat was echt helemaal geweldig! We hebben een nacht boven op de berg in een hangmatje geslapen, de volgende dag ongeveer 4,5uur door de jungle gelopen, daarna gekajakt en eenmaal aangekomen op het (pikkedonkere) onbewoonde eiland een vuurtje gemaakt en weer in een hangmat geslapen. Er was geen douche, wc, echt helemaal niks! Back to basic dus, zo mooi om mee te maken! Onderweg zijn we veel apen tegengekomen, giftige kikkers, een slang, vogelspin en heel veel mooie vogels.
Gisteren heb ik mama en Judith alweer uitgezwaaid, maar...over drie weekjes sta ik alweer op het vliegveld om Marloes en Leroy op te halen!

Ohja, ik loop ook nog stage haha. Vorige week heb ik de stage op chirurgie afgesloten met een voldoende en vandaag begonnen op de kinderafdeling. Er is niet veel te doen, maar wat zijn die kindjes lief en schattig zeg. Waarschijnlijk mogen we ook nog een paar dagen meelopen op de couveuse afdeling, leuk!

Ik zal niet zeggen, tot snel, want zo vaak schrijf ik een reisverslag niet haha! Maar zodra ik weer een leuk verhaaltje heb, zal ik jullie op de hoogte brengen.

Kus Danique




  • 21 Oktober 2014 - 21:49

    Jacqueline:

    Aaah Danique wat hebben jullie geweldige leuke dingen gedaan zeg. Onvergetelijk!!! En zo super dat mama en Judith met jou mee hebben gemaakt. En natuurlijk haal jij voldoendes daar!!! Met 2 vinders in je neus. Zo'n lieve zuster!!!! Heerlijk voor je dat Marloes en Leroy al zo snel komen. Geniet met volle teugen meid!!! Heel veel plezier nog. Liefs van Cor en Jac.

  • 21 Oktober 2014 - 23:30

    Danique Klunder:

    Lief van jullie!!! Het is echt onvergetelijk! Ik ga zeker nog genieten Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Suriname

Stage Paramaribo

Recente Reisverslagen:

19 December 2014

Morgen naar huis

24 November 2014

De laatste weekjes in Suriname!

21 Oktober 2014

Bezoek!

28 September 2014

Time flies...!

12 September 2014

Even wennen hoor..!
Danique

Actief sinds 03 Sept. 2014
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 4684

Voorgaande reizen:

03 September 2014 - 31 December 2014

Suriname

Landen bezocht: